Isnin, 8 Mac 2010

Mengapa Suami Curang

Tanda-tanda suami berlaku curang

1.Mementingkan penampilan diri secara tiba-tiba

Perubahan secara drastik yang boleh dilihat adalah dia tiba-tiba menjadikan dia seorang yang sangat mementingkan penampilan.Jika sebelum ini dia tidak mementingkan gaya dan penampilan,kini dia begitu mengambil berat.Berhati-hati mungkin sidia sedang cuba mencuri tumpuan seseorang yang sedang dia minati.

2.Suka marah dan jadi panas baran secara tiba-tiba

Dahulunya sikapnya lembut dan penyanyang berubah secara tiba-tiba menjadi seorang yang bengis,suka marah-marah dan panas baran seharusnya dipandang serius.Kemungkinan tanda-tanda tersebut menggambarkan dirinya sedang memadu kasih sayang dengan seseorang.

3.Tidak boleh berenggang dengan telefon bimbit

Bagi mereka yang sedang mabuk asmara, telefon bimbit menjadi barang kesayangannya dan sesiapa dilarang menyentuhnya.Hinggakan hendak ke tandas pun telefon bimbit turut dibawa bersama.Bukan apa, bimbang rahsia hubungan sulit diketahui pasangan

4.Termenung dan sering tersenyum sendiri

Orang yang hatinya sedang berbunga bahagia kerana dilamun cinta, biasanya dapat dilihat dari riak wajahnya.Maklumlah orang sedang kemaruk cinta.

5.Terlalu mengambil berat kepada isteri secara tiba-tiba

Entah mengapa tiba-tiba suami mengambil berat dan prihatin terhadap isterinya.Jangan terpedaya dengan sandiwara.Perubahaan ini bertujuan untuk mengaburi mata isteri supaya tidak terhidu.

1 ulasan:

  1. Tanpa Nama17 Jun, 2011

    moga aku tidak akan menjadi sedemikian.
    kerana nafsu rosak nilai imannya..

    BalasPadam

Sila tinggalkan komentar anda